Pazartesi, Eylül 17, 2007

LONDRA YOLCUSU KALMASIN...



Tarih: 08 Eylül 2007
Yer: Haliç - Eminönü
Saat: 20.00

İki yorgun şehir gezgini, tüm günün hakkını verdikten sonra tramvay durağında, gelip geçen arabalara bakınmakta. İçlerinden şaşkın olan ise elinde ki makinasıyla daireler, kalpler çizip artistik ışık oyunları yakalamaya çalışmakta idi…

İşte hatırladığım son kare bu.

O günün gecesi hastalanan bünyem, müteakip günlerde de arıza çıkardı. Tüm gün koşturup DAPHNE hanımın suyunu, tripodumsu sopasını taşıdıktan, üstelik pek de şen şakrak iken nasıl birden hastalandım anlayamadım doğrusu:)

O gündür hastaydım, bu güne dek...

PS. Şimdi de tutturmuş o fotoları beğenmedim. Bir daha gidicez, ben anlamaz deyip düdüğünü öttürüyor. Londraya bi uçak bileti almaya gidiyorum ben:)
DAPHNE kuzum bavulunu hazırla gidiyorsun. Hahahah!

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

Gel sen ne çektiğimi bir de bana sor, tral la laa la!

Bir tramvayın fotosu en fazla 10 kez çekilir değil mi? Yok, yanlış biliyorsun. Eğer objektifin öte tarafında Daphne varsa, 10 dakikada bir geçen tramvay periyodik olarak fotolanır durur. "Aaa, Japon!", "Aaaa, kuş uçtu!", "Kitapçı önünde dur, bende güzel bir foton olsun!", "Aaa, sana bir de kedi bulalım, hep kedin olsun istiyorsun!" nidaları arasında peş peşe fotolar çekilir, çekilir ve çekilir.

IHLAMUR, eve ayaklarını sürüye sürüye ancak varır, yorgunluktan ertesi gün öğle saatlerine doğru ancak gözlerini açar.

Bu arada 30 kez görüntülenen Galata Kulesi ile sokak müzisyenlerini, kedileri, taş kiliseyi, İstiklal'i, salatayı, elma dilimli patatesi vs. atladım.

Yok, ona bilet yok. Hep benim yanımda kalsın... Yakabilsem keşke Daphne'yi Londra'ya götürecek tüm biletleri...

:)

9/18/2007 10:58 ÖS  
Blogger Daphne said...

Hadi len!
Sen çürüksün kızım. Bir gün yürüdün 10 gündür hastasın. İyileş yakında yine çıkıyoruz gezmeye. Ayrıca o tripodumsu sopa diil "monopod". Neyse bu sefere sana öğretirim iyice :P

9/18/2007 11:47 ÖS  
Anonymous Adsız said...

:I

Uyuyacağım şimdi, yorgunum biliyorsun.
Yarın, sabah uyandığımızda mutlu ve dolu dolu bir gün olsun.

Sıcak, güneşli ve bir o kadar ılık bir gün olsun...

Limonata günlerden...

Sen içerdesin şu an, tv başında. :)

9/19/2007 10:02 ÖS  
Blogger Daphne said...

Noluyo burda???
Herkes benden sikayetci yaw :'(

9/21/2007 9:15 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home