Pazar, Haziran 07, 2009

Kalktım fiyonk'a taktım....


Annem İstanbul'a demir attı...

Bendeniz ergenliğe yeni girmiş çıtır kız tadında yaşıyorum son 1 aydır. Eve geliş – gidiş saatleri mesaiye kaldığım günler dışında tamamen anneye endeksli. Yanlış anlaşılmasın tabii ki güzel şey aileyle yaşamak ama yalnızca tatillerde desem kimler taşa tutar beni acaba? Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Nimet Çubukçu'nun gücüne gider de bi soruşturma açıverir mi ki?
Öhe öhe! Annemi çok severim ben ama bunca yıl özgür yaşamaya alışmış bünyeye garip bi his veriyor bu uzun birliktelik. Aman Allah sağlık versinde hep başımızda olsunlar...

Annemle her haftasonu İstanbul'un farklı bi yerini keşfe çıkıyoruz, bayılacak raddeye gelene kadar geziyor, didiklenmedik mağaza köşesi bırakmıyoruz. Yarın Ihlamur hanımda iştirak edecek günübirlik turumuza. Anneler, kızları ve bitmez vıdı vıdıları tadında olucaz.

Eskiden Amerikan filmlerinde anneler ve kızları temalı günler olurdu. Anneler gayet şık giyinir, kızları fiyonklu tokalar ve uzun beyaz elbiseleriyle arz-ı endam ederlerdi. Yarın bende mavi fiyonklu taçımı takayım, salına salına yürüyüp etrafa göz kırpayım diyorum...

Ay! mutlu oldum birden...

5 Comments:

Blogger Daphne said...

ahahaha :))

bak iste ne guzel oluyor, yazmaya devam ;)

ayrica bu geziye beni cagirmadiginiz icin size kustum :(
peh!

6/07/2009 2:24 ÖÖ  
Anonymous IHLAMUR said...

Blog yazdım dedin diye meraktan PC açtım pazar pazar, sabah sabah. Yeni aldığın fiyonklu pembe tacını tak bari.


Defneeemmm, sen de gelll. :(

Not:
Kabine değişiminde N. Çubukçu, Milli Eğitim Bakanı oldu şekercim. Uğraşmaz seninle. :)

6/07/2009 9:59 ÖÖ  
Blogger Berceste said...

Her su cikolatamsi seyi yiyisimde -balli, sut diyari midir nedir buradaki adi- kulaklarini cinlatiyorum :) Az aramamistik!
Annelerle gezilere bizi de dahil et derdim ama belden cakilmis haldeyim :( Hosgeldin...

6/10/2009 2:13 ÖÖ  
Blogger BEYAZ TUVAL said...

Üf... Defne'nin blogun etrafında dolanıp duruyorum. Hâlâ şti'de misin? Yeter, çık gel.

6/10/2009 6:17 ÖS  
Blogger Daphne said...

baslatma kizim fiyonkundan! yaz hadi bisiler...

6/29/2009 2:32 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home